ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΩΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ ΣΕ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΜΙΚΡΟΣΥΣΚΕΥΩΝ ΚΑΙ Η-Υ (C++, JAVA) (Ε) (MULTIMEDIA_2018_D105) | ΒΑΡΒΕΡΗΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ |
| ΓΛΩΣΣΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ IV (OPENGL) (Ε) (MULTIMEDIA_2018_D106) | ΛΙΟΚΑΥΤΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ |
| ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ INTERNET (Ε) (MULTIMEDIA_2018_D107) | ΒΑΡΒΕΡΗΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ |
| ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΩΝ ΓΡΑΦΙΚΩΝ Ι (3DS MAX) (Ε) (MULTIMEDIA_2018_D108) | ΒΑΡΒΕΡΗΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ |
| ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ VIDEO (Ε) (MULTIMEDIA_2018_D109) | ΜΑΣΤΡΟΓΙΑΝΝΗ ΜΑΝΘΑ |
| ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ (UNREAL EDITOR, HALF LIFE, DOOM EDITOR) (Ε) (MULTIMEDIA_2018_D110) | ΛΙΟΚΑΥΤΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ |
| ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΙΣΤΟΧΩΡΩΝ (Ε) (MULTIMEDIA_2018_D111) | ΚΑΡΑΧΡΗΣΤΟΣ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ |
| ΠΟΛΥΜΕΣΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ (FLASH) (Ε) (MULTIMEDIA_2018_D112) | ΜΑΣΤΡΟΓΙΑΝΝΗ ΜΑΝΘΑ |
| ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ (Ε) (MULTIMEDIA_2018_D113) | ΒΑΡΒΕΡΗΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ |
|