ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ - MARKETING (Θ)

ΡΟΥΣΣΗ ΜΑΡΙΑ

Περιγραφή

ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΝΑ ΣΑΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΕΙ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΕΜΜΕΣΟΥΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ.

Ημερολόγιο

Ανακοινώσεις

  • - Δεν υπάρχουν ανακοινώσεις -